NAJČEŠČA PITANJA
Obavijest o potvrdi narudžbe kupac će primiti na e-mail adresu navedenu u elektronskom obrascu.
Uz svaki proizvod stoji ikona „Stavi u korpu“. U gornjem desnom dijelu stranice nalazi se ikona (pretvara se u prozorčić) „Korpa/Artikli“ koja daje uvid u stanje Vaše košarice. Klikom na ikonu „Košarica“ otvara se pregled odabranih proizvoda i ukoliko ste zadovoljni izborom ili jednostavno želite završiti kupovinu, kliknite ikonu „Blagajna“, ispunite obrazac i naručeni proizvodi biti će Vam isporučeni u najkraćem mogućem roku.
Naručene artikle s troškovima dostave Kupac može platiti:
- Pouzećem (u gotovini prilikom primitka),
- Online bankarstvom.
ŠTA U SLUČAJU NEISPRAVNE NARUDŽBE ILI OŠTEĆENE/ROBE SA GREŠKOM?
Kupac ima pravo na povrat/reklamaciju neispravne ili robe s greškom u roku od 7 dana. Reklamacije se zaprimaju pismenim putem na mail: info@tintilintic.ba nakon čega će Prodavatelj e-mailom ili telefonski uputiti Kupca o daljnjem postupanju. Prodavatelj će u najkraćem mogućem roku Kupcu zamijeniti proizvod ili vratiti cjelokupan plaćeni iznos ukoliko nije moguće realizirati zamjenu. Prodavatelj ne uvažava Kupcu pravo na reklamaciju u slučaju da je roba: oštećena nestručnim rukovanjem ili upotrebom; da je roba evidentno korištena i ispravna ili djelomično potrošena i ispravna; oštećena jer se Kupac nije pridržavao uputa za korištenje; oštećena mehanički fizičkim putem.
Ukoliko Kupac iz neki drugih razloga želi da uradi povrat ili zamjenu ispravnog artikla i u skladu s odobrenjem Prodavaljeta dužan je snositi troškove dostave (10.00 KM trošak brze pošte).
Reklamaciju je moguće izvršiti JEDINO ukoliko Kupac i računom i garantnim listom (za proizvode sa određenim periodom garancije) može dokazati da je roba kupljena u navedenom roku na Stranici.